مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 14:002017-02-22بين الملل

پیروزی ترزامی در اولین آزمون لایحه بریگزیت در مجلس "اعیان"


نخست وزیر انگلیس اولین دور مبارزه خود برای آغاز روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا تا پایان ماه آینده را با پیروزی در مقابل لردهای مجلس اعیان آغاز کرد.

- پیروزی ترزامی در اولین آزمون لایحه بریگزیت در مجلس "اعیان" نخست وزیر انگلیس اولین دور مبارزه خود برای آغاز روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا تا پایان ماه آینده را با پیروزی در مقابل لردهای مجلس اعیان آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از دو روز ماراتن مناظره با برگزاری بیش از 180 سخنرانی، اعضای مجلس اعیان بدون مخالفتی این لایحه را برای بررسی دور دوم تایید کردند.

می هفته آینده با چالشی بسیار دشوار مواجه خواهد بود که طی آن احزاب اپوزیسیون تلاش خواهند کرد تا با ایجاد اصلاحاتی در این لایحه شرایط را برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هموار کنند.

مجلس نمایندگان انگلیس و حزب کارگر آن در حالی که متعهد شده اند این لایحه را مسدود نکند به دنبال برخی امتیازات هستند؛ اقدامی که حمایت لیبرال دموکرات ها و اعضای نه چندان مطرح حزب را دارد.

مسائلی که پیش بینی می شود درگیری هایی درباره آنها صورت گیرد دادن حق رای "معنادار" به پارلمان پیش از پایان مذاکرات بریگزیت و تضمین حق شهروندان اتحادیه اروپایی است که اکنون به صورت قانونی در بریتانیا زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ترزامی در اولین آزمون لایحه بریگزیت در مجلس "اعیان"

پیروزی ترزامی در اولین آزمون لایحه بریگزیت در مجلس "اعیان"